Vores vurderinger

Naturligt naturligvis

Naturligt naturligvis

Helbred og velbefindende er to ord, som har styret foretagendet Heinz helt fra grundlæggeren Henry J Heinz’ dage.  Hans egen succes byggede jo netop på, at forbrugerne virkelig kunne se, hvad de købte. Vi bruger stadigvæk gennemsigtige glas- eller plastflasker, så der aldrig kan være nogen tvivl om varernes kvalitet.

I dag forvalter vi arven efter Henry J. Gode, ægte råvarer, godt tilberedte, naturligt konserverede i hensigtsmæssig emballage, og ”ærligt” markedsførte er stadigvæk det der gælder. Der kommer hele tiden nye produkter, nye smage og opskrifter til og også nye distributionsmetoder. Vi tilpasser os hele tiden den moderne forbrugers forskellige krav. Markederne vokser:  Fra at være et lille firma i Pittsburgh er vi i dag 120.000 ansatte i 250 lande. Imponerende, eller hva? Det som forener os alle er god mad. Og menneskeligt velbefindende, naturligvis!

Produkter

Heinz Tomato Ketchup

Ketchup, hurtigt og bekvemt!

Heinz klassiske ketchup i vores bekvemme Topdown-flaske.

Læs Mere
Heinz Tomato Ketchup

Vores hjemmeside anvender cookies. Når du anvender vores hjemmeside, giver du samtidig samtykke til, at vi lægger cookies på din computer. Klik her for at læse mere om, hvilke cookies vi anvender, og hvad vi bruger dem til. Flere informationer